На комерційний Citroen e-Berlingo встановлюється електродвигун потужністю 134 к.с. та акумуляторна батарея на 50 кВт/год, яка забезпечує пробіг без підзарядки у 250 км та максимальну швидкість руху до 120 км/год. Також відомо, що для зарядки акумулятора до 80% достатньо 30 хвилин у разі використання швидкого чарджера на 100 кВт. У разі підключення до зарядки потужністю у 7,4 кВт на повну зарядку потрібно майже 8 годин. Акумуляторна батарея розміщена під підлогою фургона, а це позитивно сказалося на вантажопідйомності e-Berlingo, який може прийняти на борт 800 кг або 4,4 м3 вантажу. Вирізняється новий Citroen e-Berlingo дуже непоганою трансформацією салону, через можливість складання перегородки переднього сидіння збільшується простір для довших предметів. Крім цього фургон має додаткові контейнери для зберігання речей на 113 літрів.
Інтер’єр електричного Berlingo має деякі відмінності від версій на двигунах внутрішнього згорання, адже технічні особливості потребували переглянути трансмісію та навіть мультимедійну систему. Серед обладнання яке доступне для Citroen e-Berlingo ми відзначимо електроний ключ доступу в салон та старт без ключа, електричне парковочне гальмо, системи допомоги при старті на підйомі, камера заднього руху, розпізнавання дорожніх знаків. Нові додаткові опції є унікальними для e-Berlingo, мова йде про цифрову панель приладів та 10-дюймовий екран, який можна використовувати дя навігації. Ціни на новий фургон покищо не відомі, але скоріш за все базова модифікація Citroen e-Berlingo коштуватиме в районі 30 тисяч євро…